بازاریابی و تبلیغات

14 مثال برای نوشتن عنوان تبلیغات

برای این که فروش خوبی داشته باشی باید تبلیغاتی بنویسی که مخاطب رو جذب کنه که همه از عنوان شروع میشه

سلام به دوست عزیزم در این مقاله درباره نوشتن عنوان پرفروش برای تبلیغاتمون بنویسیم پس با من به مراه باش.

وقتی قراره تبلیغات انجام بدی باید عنوانی مناسب و در خور موضوع انتخاب کنی.

دیوید اگیلوی می‌گوید 95 درصد افراد تنها عنوان تبلیغات را می‌خوانند و اگر به اندازه کافی جذاب بود به سراغ متن تبلیغات می‌روند.

پس به این نتیجه میرسیم که عنوان مناسب باعث افزایش بازدید و حتی فروش میشه نباید این مسئله رو کم دید متاسفانه اکثر تبلیغاتی که در مجله ها و سطح شهر دیده میشه اکثرشون بدون عنوانه و شرکت ها اومدن عنوان شرکتشون رو به عنوان مرکزیت موضوع در نظر گرفتن و به اون میگن تبلیغات.

هدف اصلی عنوان تبلیغات، هدایت خواننده یا بیننده تبلیغات به ادامه و دنبال کردن موضوع تبلیغات هست پس من تو این مقاله 14 عنوان با مصال برات اماده کردم که تو دیگه مثل بقیه کار نکنی و هر وقت خواستی تبلیغی بنویسی یا طراحی کنی به این صفحه نگاه بنداز و ازش نکته بگیر و بعد تبلیغاتت رو انجام بده.

عنوان تبلیغات
1- گفتن واقعیت

در این نوع عنوان نویسی به این توجه میشه که بیایم یه نکته که قراره انجام بشه رو بگیم.
مثلا : دخترای جوان به دنبال پوست روشن هستند.

2- نشاندادن محبوبیت

باید در این نوع عنوان تبلیغات به این نکته بپردازیم که اون محصولی که ما داریم چه محبوبیتی بین افراد جامعه داره.
مثلا : اپل گفته 20 میلیون نفر گوشی ایفون 13 رو میخرن حتی اگه یه گوشی دیگه داشته باشند.

3- ایجاد جدال

در این کار باید خیلی اعتیاد کنی چون تبعات زیادی هم داره ولی همیشه جوابه مخصوصا تو ایران که همه دنبال جدال بین این و اون هستند.
مثلا : انقدری که معلم خصوصی دلش به حال دانش آموز ها میسوزه معلم های مدرسه نمیسازه بهتره معلم های مدرسه رو مرخص کنیم.

4- ساخته چگونگی

تو این عنوان نویسی باید این رو در نظر بگیری که محصولت چگونه میتونه بهش کمک کنه و اون سوال رو بپرسی
مثلا : چگونه ارز دیجیتال بخریم که حتی یک ریال هم ضرر نکنیم؟

5- ساخت تصویر ذهنی

باید عنوانی باشه که برای همه قابل درک باشه که با خوندن اون عنوان سریع بفهمن چیه که مشکلشون با محصول یا خدمات تو حل میشه/
مثلا : 5 چیزی که باعث میشه خوش تیپ تر بشین.

6- خطاب مستقیم

در این عنوان نویسی باید طرف مقابل رو روبه روی خودت ببینی و باهاش حرف بزنی.
مثلا : میدونی با همین گوشی که دستت میتونی ماهی 20 میلیون تومن دربیاری؟

7- سوپرایز کردن

در این نوع عنوان تبلیغات کاربر دنبال یه چیزی باش که کاربر رو میخ کوب کنه که کاربر بخواد به ادامه سر بزنه.
مثلا : میدونستی 10 نفر هستند که برات نامه اسپم (هرزنامه) میفرستند.

8- پیشنهاد رد نشدنی

باید تو عنوان تبلیغات یه پیشنهاد بدی که کاربر نتونه اون رو رد کنه و بخواد ازت بخره.
مثلا : 5 راه که باعث میشه همسرت بهت احترام زیادی بزاره.

9- استعاره

استعاره به این معنیه یه جمله ای رو که مشابه اون هدف هست رو بگی
مثلا : شیب لغزان روغن. غالب افراد روغن ماشین را زودتر از زمان لازم تعویض می‌کنند.

10- داستان سرایی

داستان سرایی همیشه پرمخاطب ترین روش بوده و باعث ماندگاری کاربر در این زمان مبشه و می ایسته تا داستانت تموم بشه.
مثلا : یوتویوب حساب کاربری تو ماه ژانویه 2022 حساب کاربری 50 نفر رو بست تو میدونی اون 10 اشتباه چی بود که تو تکرارش نکنی؟

11- سوال پرسیدن

تو این نوع عنوان باید به سوال اصلی که کاربر رو به جواب چرایی استفاده از محصولت میرسونه سوال کنی.
مثلا : آیا راسته میگن روسری های آبی باعث افسردگی میشه؟

12- ایجاد نیاز در کاربر

باید تو این عنوان به این نگاه کنی محصول یا خدماتت چه کمکی به کاربر میکنه و اون چیزی که واجب تره رو بهش نشون بدی.
مثلا : 5 اکسستوری ای که هیچ وقت بدون اون ها نمیتونی از خونه بیرون بری.

13- نقل قول از کله گنده ها

در نقل و قول کردن باید توجه داشته باشی افراد یا شرکت هایی رو انتخاب کن که معروف باشه و اکثر جامعه با اون آشنا باشن.
مثلا : بیل گیس میگه اگه تمام ثروتم رو از دست بدم به من یه اینترنت و لپ تاپ بدی دوباره اون ثروت رو بدست میارم …. تو میتونی با لپ تاپ و اینترنت اون ثروت رو بدست بیاری؟

14- تضمین کردن

تو عنوان تبلیغات که تضمین داده بشه باعث افزایش اعتماد و دوست داشته شدن مخاطب به اون مطلب میشه.
مثلا : اگه فقط 20 دقیقه بهم وقت بدی 14 راه تضمینی بهت میگم که دیگه پول قرض نگیری.

این بود 14 عنوان جالب برای تبلیغاتی که در اینده برای کسب و کارت میخوای انجام بدی فقط یادت باشه که هر چقدر اعتماد سازی بیشتری داشته باشی فروش بیشتری داری.

اگه عنوان تبلیغات دیگه ای میدونی تو نظرات بهم بگو
پایان /

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا