تولید محتوا

بیشترین تاثیرگذاری تولید محتوا برای انواع هدف گذاری

سلام به شما دوستان عزیزم. در این مقاله می خوام در مورد هدف گذاری برای تولید محتوا توضیح دهم:
برای دریافت بهترین نتیجه از تولید محتوا باید بدانید از محتوایی که می خوایم تولید کنیم چه انتظاری داریم.
قرار است بفروشه یا ایمیل جمع کنه یا برند سازی کنه؟
خب. این محتوا قراره چه کار کنه؟
انواع فرمت های تولید محتوا داریم مثل، مقاله، عکس، کتاب الکترونیک، فیلم، فایل صوتی، اینفوگرافیک و … هر کدام کار خاصی برای ما انجام می دهن.
من طی تحقیقاتی که در حوزه تولید محتوا داشتم آماری در مورد هدف گذاری تولید محتوا بدست آورده ام.
اهداف بازاریابی محتوا
باید ببینیم محتوایی که قراره کلی وقت بزاریم براش تا تولیدش کنیم دنبال کدام یک از هدف های بالا هست.
حالا با یک هدف مشخص می تونیم فرمت و نوع محتوا روتعیین کنیم.

تولید محتوا با هدف تولید لید

برای تولید لید یا خودمانی تر دریافت ایمیل کاربران، نوع محتوایی که می تونیم تولید کنیم، مقاله یا کتاب الکترونیک است. در بین مقاله فرم هایی قرار می گیه که در آن یک پیشنهاد رایگان به کاربر ارائه می شه و در مقابل ازش درخواست می شه ایمیل خودش رو در فرم وارد کنه. همچنین توی کتاب الکترونیک هم میشه دکمه هایی گذاشت که افراد را به لندینگ پیج سایت شما بیاره. خوبی کتاب الکترونیک اینه که اگر محتوای جذابی داشته باشه کاربراتون برای دوستاشون میفرستند و این باعث میشه افراد بیشتری شما رو بشناسن.

تولید محتوا با هدف فروش

اگر هدفتون از تولید محتوا، فروش، من فیلم و کتاب الکترونیک را پیشنهاد می کنم.
با ضبط یک فیلم 1 تا 20 دقیقه ای پیام های بسیار ترغیب کننده تری نسبت به مقاله می توانید به مخاطب خود برسانید.
در این فیلم به مخاطب هدفت یک فرصتی رو معرفی کن، و بعدش راهکار رسیدن به آن فرصت را توضیح میدی. در نهایت میگی محصول من این راهکار را برای شما اجرا می کنه.
از طرف دیگر در کتاب الکترونیک در مورد محصول و اینکه چه مشکلی حل می کنه یا چه فرصتی برای مخاطب ایجاد می کنه توضیح می دهی و در نهایت از او می خوای محصولت رو بخره.

پرورش لید

منظور از پرورش لید، تبدیل مشتریت به خریداره. بعد تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری به مشتری وفادار . تمام این کارها فقط با تولید محتوا اتفاق می افته. هر چه محتوای رایگان و ارزشمند بیشتری به مخاطب ارائه بدی، این پروسه بهتر و سریع تر اتفاق می افته.

تولید محتوا برای برندسازی

برندسازی یعنی مشتری درباره شما چی میدونه
هرچه افراد از شما شناخت مثبت تری داشته باشن، شما در برند سازی بیشتر موفق بودی. این شناخت چطوری تولید می شه؟
بهترین روش برای ایجاد ذهنیت مثبت در افراد، ارائه محتوای ارزشمند و رایگانه. هرچه این اطلاعات رایگان، بیشتر و ارزشمندتر باشه، شناخت مخاطب نسبت به شما بیشتر می شه و این باعث هک شدن نام شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری می شه. از این نقطه به بعد، خیلی راحت تر ازتون میخره.

تولید محتوا برای حفظ ارتباط

حفظ ارتباط، وفادارسازی، حفظ اعتبار برند و فروش بیشتر، همه با هم یه گروه هستند.
تمام این اهداف با دو ابزار امکان پذیر است: تولید محتوا ، انتقال آن به مخاطب با ایمیل مارکتینگ.
ایمیل مارکتینگ مهمترین ابزار ارتباط با مشتریه. اگر از این ابزار درست استفاده کنی، ارتباطتون رو با مشتری حفظ می کنی، کسب و کارتون وفادار میشه، اعتبار برندتون را بیشتر می کنه و در نتیجه فروشتون رو بیشتر میکنه.
امیدوارم از مطالبی که در این مقاله گفته شد بیشترین استفاده رو برده باشی.
ممنون میشم نظرت رو درباره این مقاله برام بنویسی منتظر نظرت هستم

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا